Info

Een duovlucht is een fantastische ervaring. Bij Jan Van Gent kan je meevliegen met 1 van onze erkende duopiloten. Zij nemen je mee naar ongekende hoogtes waar je een prachtig zicht hebt op de zee, het strand en het platteland.

Praktisch

Een duovlucht kan je hier via de website aanvragen of door eens langs te komen op het lierterrein. Op ons forum kan je zien wanneer we duo’s vliegen. De datum waarop de vlucht doorgaat is natuurlijk zeer afhankelijk van de weersomstandigheden, enkele dagen op voorhand laten we je weten of de vlucht door gaat of niet.

Zowel jong als oud kunnen genieten van een duovlucht. Personen onder de 18 jaar moeten wel een begeleider bij hebben.

Mensen met beperking

Ook voor mensen met een beperking is het mogelijk om mee te vliegen. Deze nemen wij mee in onze speciaal daarvoor gemaakte rolstoel. Zo verloopt het starten en landen zonder enig probleem.

Prijs

Er zijn 2 verschillende opties:

• Een lineaire vlucht
  • Een trapvlucht

Het verschil tussen deze 2 vluchten is de hoogte en dus ook hoe lang je in de lucht hangt. Bij een lineaire vlucht wordt de kabel 1x binnen gehaald, bij een trapvlucht gebeurt dit 2 keer en bereik je dus ook een hogere hoogte.

TypePrijs
Lineair€ 40